Skuteczna i szybka obsługa wydarzeń biletowanych to fundament organizacji wszelkiego rodzaju festiwali, koncertów, szkoleń, seansów kinowych czy eventów sportowych.
Dlatego też tak ważne z perspektywy organizatora jest zainwestowanie w odpowiedni system, który ułatwi klientom dokonywanie rezerwacji biletów i przyczyni się do podniesienia wskaźników sprzedażowych. Czym taki system powinien się charakteryzować?
Intuicyjność i łatwość obsługi
System sprzedaży i rezerwacji biletów powinien być przede wszystkim funkcjonalny i łatwy w obsłudze. Ważne także, aby dawał on organizatorowi możliwość szybkiego i bezproblemowego dotarcia do szerokiego grona odbiorców i zarządzania raportami z przeprowadzonych działań. Najlepszym wyborem będzie tutaj system sprzedaży i rezerwacji biletów, system biletowy Ekobilet.pl, z którego skorzystało już ponad 1000 organizatorów eventów.
Dostęp do systemu można uzyskać w bardzo prosty i szybki sposób — wystarczy zarejestrować się na stronie i podpisać umowę online. Kolejnym krokiem jest już stworzenie własnego wydarzenia i uruchomienie sprzedaży biletów – nawet w 60 sekund. Link do eventu może być wówczas udostępniany na stronie internetowej, mediach społecznościowych lub w dowolnym innym miejscu w Internecie.
Wsparcie promocji i dostęp do zaawansowanych narzędzi
Kompletny system sprzedaży biletów musi oferować więcej aniżeli podstawowe funkcje. Mowa tutaj m.in. o pełnym wsparciu promocyjnym i wykorzystaniu szeregu innowacyjnych narzędzi, takich jak wirtualny POS czy automatyczny system wyceniania, czyli funkcja pozwalająca na przeprowadzenie symulacji opłacalności danego wydarzenia.
Wybór odpowiedniego systemu sprzedaży i rezerwacji biletów to również gwarancja bezpieczeństwa. Klient po zakupie automatycznie otrzyma bilet na swój adres e-mail oraz w wiadomości SMS.
Taki system powinien dawać też możliwość weryfikowania tożsamości uczestników danego wydarzenia. Kluczowa z perspektywy organizatora jest tutaj również możliwość całodobowego śledzenia statystyk z prowadzonych działań. Przekłada się to bowiem na prowadzenie skuteczniejszych kampanii marketingowych i nie tylko.
Obsługa eventów wiąże się z ogromną odpowiedzialnością i ciężką pracą. Dlatego też warto zainwestować w rozwiązania, które pozwolą zaoszczędzić czas i pieniądze. System obsługi wydarzeń biletowanych Ekobilet.pl będzie stanowić bezcenne wsparcie we wszelkich działaniach promocyjnych i sprzedażowych zarówno online, jak i offline — w tym poprzez wysyłkę mailingów i kampanii SMS.
Ponadto platforma umożliwia generowanie kodów zniżkowych i kuponów czy prowadzenie transmisji wydarzenia w czasie rzeczywistym. Ostatecznie więc organizator może w ten sposób nie tylko zmniejszyć koszty inwestycyjne, ale również znacząco zwiększyć zyski ze sprzedaży i zadbać o pełną satysfakcję klientów. Warto dodać, że w przypadku systemu Ekobilet.pl, nie trzeba inwestować w żaden dodatkowy sprzęt. Drukarka biletowa jest bowiem wysyłana do klienta po wyborze usługi i podpisaniu umowy.